29 marca, 2007





...ľudia verili, že sny prichádzajú od bohov, ktorí vo sne oznamovali ľuďom svoju vôľu.

Spomienka na sen

Bol krásny slnečný deň. Stála som na schodoch starého rodičovského domu. Zrazu z hlavnej cesty vošlo do našej ulice obrovskou rýchlosťou auto. Moderný červený cabriolet . Sedeli v ňom štyria mladí ľudia. Celkový dojem – luxus. Po pár metroch jazdy auto zabočilo prudko doprava a plnou rýchlosťou narazilo do akejsi steny. Jasne a detailne som videla mŕtvych členov posádky. Vykročila som k autu. A zrazu som ju uvidela. Od rozbitého vraku prichádzala smerom ku mne žena. Bola vysoká, štíhla, krásna. Mala polodlhé svetlé vlasy, bielu blúzku ozdobenú čipkami, červený svetrík a modrú sukňu. Na krku perlový náhrdelník. Vedľa nej kráčalo kučeravé blonďavé dievčatko. Obe sa usmievali. Očarená som pozerala na ženu. Z celej jej bytosti vyžarovala láska, dobrota,šľachetnosť, radosť,svetlo...

Spoznala som ju a celý sen sa premenil na jedinú myšlienku:,, Tak toto je smrť! Je nádherná a vôbec sa jej nemusím báť!“

Zobudila som sa. Bol 1. január 1997.

Na sen som si opäť spomenula 31.augusta 1997.

12 komentárov:

Maroško povedal(a)...

Zvláštny novoročný sen. A prečo si si naň potom spomenula práve 31. augusta?
Inak, ja si pamätám na jeden sen, ktorý som mal ešte ako dieťa a potom sa mi prisnil ešte dvakrát v rozpätí niekoľkých rokov. Medzi nami, nič príjemné... Bŕŕŕ, že ma teraz pred polnocou prepadávajú také myšlienky!

germa povedal(a)...

chcela som sa spýtať to isté čo Maroško. Sny si veľmi nepamätám, až na jeden a už sa aj splnil.

Anonymný povedal(a)...

mavam priserne sny, smrt sa mi v nich nikdy nezjavila taka krasna...

Aventerra povedal(a)...

Čo sa stalo vtedy v auguste? ...

murphy povedal(a)...

... nezomrela vtedy Lady Diana?

sas povedal(a)...

Napadlo mi presne to iste, co vsetkym ostatnym diskuterom, este kym som si klikla na commenty... a tiez mi napadlo iba Diana.. ale ona predsa ziadne dievcatko nemala..len Willa a tusim Haryho :/ tak som dako mimo..

femma povedal(a)...

sas.: ...bol to len sen, nie skutočnosť
-sen bol taký živý, že si ho doteraz do detailu pamätám
často premýšľam o jeho význame - že práve v prvý deň toho roku - ale neviem,len som si vtedy v auguste naň spomenula...

motýľ povedal(a)...

zivy sen zaposobi na cloveka,necha v nom dojem,stopu, ktora dlho trva. keby si vedela,ake ja mam teraz v poslednej dobe zive sny...

Pustovníčka povedal(a)...

Zaujimave, lebo smrt v mojich snoch je taka ista zena, ale v ciernom a ide z nej strach. Ale to len od 3.11.2002. Hm, asi preto, ze bola vtedy tak blizko ....

femma povedal(a)...

pus:ale vtedy znamenala vyslobodenie hoci bolestivé

w-abt povedal(a)...

Mám kopu zlých snov, ale jeden ktorý ma zbavil zemskej príťažlivosti na 24 hodín...

Anonymný povedal(a)...

Pozná muža, ktorý bol skoro pol roka v kóme a potom sa prebral. Keď som ho po tom čase uvidel zdal sa mi ako vymenený. Rozprával mi, ako bol na ,, druhej strane" a vôbec sa mu nechcelo vrátiť na tento náš svet.
Odvtedy sa vraj smrti už vôbec nebojí.