11 júna, 2007

Nádej




Tichučko jemne klopká dážď
Na klávesnici zeme
Tón každej kvapky zaznie zvlášť
Zobudí život
Čo v malej hrudke drieme



Tichučko krehko klíči kvet
Do kráľovstva slnka
Prináša správu na tento svet
Umocní nádej
Že z prameňa živá voda žblnká


Vášnivo nežne padá muž
Do náručia ženy
A zázrak lásky známy všetkým už
Odkľaje život
V jadierku bytia uložený


Tichučko krehko rodí sa mláďa

Do človečej rodiny
S ním svitá nádej že sudičky šťastia
Zastavia koleso
Na čísle šťastnej hodiny

20 komentárov:

motýľ povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Pustovníčka povedal(a)...

Hm, velmi pekne teta moja najmilsia :-)

motýľ povedal(a)...

Femka, prepac, zmazal som svoj omyl...

Ta tvoja basen je fakt super!!!
A toto je uplne najkrajsie :)))
Vášnivo nežne padá muž
Do náručia ženy
A zázrak lásky známy všetkým už
Odkľaje život
V jadierku bytia uložený
A ked o tom rozmyslam, o tom zazraku, ake je to krasne a co z toho vznikne, ked to vznikne, tak to je uplne najuzasnejsie, vsak? :)
Totalny zazrak :)))

lota povedal(a)...

a toto je aké že krásne? .-)

sas povedal(a)...

Femma, to je krasna basen :)) a uplne najsamsuper je prva strofa (uplne dokonaly rytmus) a cele je to mnamka prvotriedna :)))

palculienka povedal(a)...

femma, kràsne :)

Anonymný povedal(a)...

toto sa mi veľmi :)

-- kamikatze -- povedal(a)...

krasna Nádej :)

Anonymný povedal(a)...

fem, ta tvoja nadej mi dala trosku nadeje...
krasne...

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

mlčím ale usmievam sa :o)

femma povedal(a)...

ďakujem všetkým!
som rada, že sa páčilo! :-)))

ostrovanka povedal(a)...

fe, velmi pekne, viem si to predsatvit zhudobnene :)

Marcus povedal(a)...

Pekné, nežné, milé

murphy povedal(a)...

pre mňa, neromantičku, je až nepochopiteľné, ako dokáže niekto niečo také krásne vôbec napísať
:)

femma povedal(a)...

os.: ďakujem a žeby Óda na nádej?:-)))

femma povedal(a)...

Marcus - od teba ma to dvojnásobne teší, ďakujem

femma povedal(a)...

murphy - treba len skúsiť a možno budeš veľmi prekvapená :-)))

Astra povedal(a)...

Nadej lepsieho ja vo vlastnom potomstve? ... krasne napisane.

Zasnívaná povedal(a)...

zvlastne, ake podoby moze mat nadej. pre mna je momentalne niciva...a tu je...nadherna.

Aventerra povedal(a)...

Nádherná báseň!!! To by mali dať do čítaniek stredoškolákom. .)