04 júla, 2007

Plynári


Dnes nám menili hodiny na meranie plynu. Prišli dvaja. Čosi, ani neviem čo, sa mi na nich nepozdávalo. Položartom-polovážne som poznamenala: ,,Dúfam, že to poriadne spravíte!
V poslednom čase je tých výbuchov akosi priveľa!"
Smiali sa. ,,Ale,pani, nebojte sa, také niečo by sme si predsa nezobrali na zodpovednosť!"

Červík podozrenia vŕtal ďalej.
,,Zdá sa mi, že ten plyn tu akosi priveľmi cítiť!", nedala som im pokoj.


,, To je len plyn, čo unikol pri výmene hodín. Urobte si tu poriadny prievan a uvidíte, že sa to vyčistí. Musíte nám dôverovať, je to v poriadku!"

Intuícia pracovala ďalej a tak som si vypýtala číslo, na ktoré treba hlásiť poruchu. Čo ak predsa...

Po hodine v prievane bolo plyn stále cítiť. Vytočila som poskytnuté číslo.

V priebehu hodiny bol pracovník SPP u nás. Výsledok kontroly: nedotiahnutý uzáver plynu!

Absurdné?!

Uverím niekedy pracovníkom SPP,keď budú po zničujúcom výbuchu plynu tvrdiť, že to nebola ich chyba? Hlavne, keď deň-dva pred výbuchom na inkriminovanom mieste niečo opravovali či kontrolovali ?

15 komentárov:

germa povedal(a)...

ja tiež hneď cítim plyn a horiacu elektriku a doma sa mi vysmievajú, pretože zvyšok rodiny necíti nič!
P.S. Milujem plynárov, vrátili nám prašulky za plyn :)

Lev bez hrivy povedal(a)...

germa: Milujes ich za to, ze Ti vratili Tvoje vlastne peniaze, ktore si im bezurocne pozicala? No... tak to nie je treba vela, aby si niekoho zacala milovat :-)

Coy povedal(a)...

My sme mali podobny problem, ale v robote. A tiez si vsetci mysleli, ze mi hrabe, ked citim plyn.

Unknown povedal(a)...

germi, to asi nie plynári - ďakuj svojmu nosu - podľa hesla: ani kúsok plynu navyše!!
teraz som na rozpakoch - ako to je - ani kúsok, alebo ani molekula - alebo čo!:-)))

Unknown povedal(a)...

lev: vitaj!
ach jo!...prachy jsou prachy!!! :-)))

Unknown povedal(a)...

coy: radšej nech si myslia, než by malo dôjsť k nešťastiu!:-)))

Aventerra povedal(a)...

Femma, každý má právo urobiť chybu. Ja by som ale nedokázala uveriť...

Unknown povedal(a)...

ave, ja viem, ale keď ťa akože odborník presviedča...tak čo narobíš?

murphy povedal(a)...

dáš to skontrolovať ďalšiemu odborníkovi. Pre istotu...
Ešteže nemáme plyn, ale všetko šlape na elektrinu. Na druhej strane platíme ako diví.

ostrovanka povedal(a)...

fe, na slovensku je to tak... zial...

germa povedal(a)...

lev, možno milujem jedného určitého plynára a nezáleží na tom, či mi vráti tie moje prachy alebo nie :)

Anonymný povedal(a)...

aventerra: nehnevaj sa, ale tu to moc nie je na mieste.Dosledky takychto chyb mozu byt katastrofalne! Co keby si to Femma nebola vsimla? Ani nechcem na to mysliet.
SPP:Vivat profesionalom!!!

femma povedal(a)...

murphy, tuším stále platí to staré známe - peniaze alebo život! :-)))

femma povedal(a)...

os: Bože, dokedy ešte!??

Silviah povedal(a)...

Aj jaj!