10 apríla, 2007



Spomienka

Chcel by som tvoje áno
Pod bielym závojom
A nehou naplnené ráno
Opité vášne nápojom

Chcel by som tvoje ruky
Odeté v hodvábe
A trpieť slasti muky
Čo sú v nich schované

Chcel by som tvoje pery
S prísľubom súhlasu
A byť ten čo slepo verí
Že po mne smädné sú

Chcel by som tvoje srdce
Ukryť si do dlane
Spojiť s ním svoje horúce
Vydať sa na púť odhodlane

Chcel by som tvoje telo
Do neho sa vnoriť
Aby sa vášňou rozhorelo
Bozkami tvoje ,,nie“ pokoriť

Chcel by som....

.......................................

Tak si mi spieval o túžbe
Len pre mňa zneli tie slová
No láska stratila sa v tme
Zostala spomienka boľavá

14 komentárov:

Pustovníčka povedal(a)...

Hm Femmka, to ake tu spomienky? Pekne, ale zavana to zvlastnou nostalgiou. Kde sa to v tebe berie, nestacim sa cudovat. hm hm hm

murphy povedal(a)...

smutné, ale pekné. Aj to patrí k láske...

germa povedal(a)...

touto fázou snáď prešiel každý...

ninka povedal(a)...

to je take smutne, ked to vsetko takto konci.aj ked je to mozno prirodzeny vyvoj, skoda!

revo povedal(a)...

preco laska nikdy nezostane taka?

sas povedal(a)...

ale nie, to nemoze byt pravda, ze vsetko je takto :((( tak potom o com je zivot? len same trampoty? :(((

lota povedal(a)...

zivote je skurvena husenkova draha...zaplatis si, aby si sa odviezla a nakoniec sa Ti este kruti hlava a mas zvlastny pocit v zaludku...
Femm, zlatko, vsetko je tak, ako ma byt...

Aventerra povedal(a)...

Boľavé spomienky častokrát škrú súčasné myšlienky. Asi sa treba obrniť, len ktovie prečo taká ,,ochrana" nikdy poriadne nefunguje. Báseň je to inak krásna..

maxim povedal(a)...

chcel by som niekedy niečo, tak pekného napísať...

pluto povedal(a)...

pekna basen ale smutna realita :-(

femma povedal(a)...

ďakujem všetkým
max:už niekoľkokrát som čítala veľmi peknú báseň - volá sa Konečná stanica:-)

motýľ povedal(a)...

Jaj,femma, takto smutkom ciernym suknom obtiahnute mesto :( teda ,keby si vedela... ja som pochopil az teraz

Anonymný povedal(a)...

jaj, femmi. nahorsie je prebudenie z toho prekrasneho sna. krasneho, ale len sna. mam pocit ze sny su nebo na zemi, a zivot je peklo .. vyberam si dobrovolne sny ...

svetielkujúca povedal(a)...

je to také krásnosmutné...