24 júla, 2007

Návrat do raja

Dnes sme si naplánovali zdolať schody do neba.




Podarilo sa.







Ešte jeden krok a sme v nebi.




Raj tam dolu pod nami nás očaril neuveriteľnou nádherou.









Lákal nás úžasnými farbami a vôňami.






















Dali sme si povedať a ochotne sme sa vydali na cestu späť, domov, do nášho raja.



A mne celou cestou zneli slová z básne Milana Rúfusa:

Viem jedno hniezdo, rád ho mám.
Hreje ma dňou i nocou,
vystlané mäkkou vravou mám
a mozoľami otcov.


Môj dobrý Bože, zhliadni naň.
Stráž nám ho neustále.
Ach, aspoň Ty ho, Veľký, chráň,
keď si ho stvoril také malé.


/ Klikni na obrázok/

13 komentárov:

luna povedal(a)...

ÁCH,Femma,si ma tými fotkami neskutočne,neskutočne,neskutočne potešila.
Za každú jednu ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem,ďakujem.
A tá báseň od Milana Rúfusa je zlatým klincom.
Krásny deň ste mali :)

germa povedal(a)...

femma, v krásnom raji ste boli...

Unknown povedal(a)...

luna, veľmi rada poslúžim aj nabudúce:-)))

femma povedal(a)...

germi, bolo to skutočne nádherné a je fajn, že taký raj možno objaviť v každom kúte Slovenska - ale nielen Slovenska

Pustovníčka povedal(a)...

Femmka, zase Tvoje tulave topanky v akcii ? :-))))))
Nadherne foto.

ninka povedal(a)...

Krasne si to nafotila :-D. obdivujem. teraz je take prijatelne pocasie na tury, ked sa troxu oxladilo.vybrala si krasnu basen :-D

Coy povedal(a)...

Ach, hned som sa preniesla z prace kamsi daleko... Dakujem ;)

Marcus povedal(a)...

Máš pravdu. Slovensko má toľko krásnych miest, iba treba trochu pootvoriť oči
Krásne fotografie

palculienka povedal(a)...

femma, aj ked som z dolniakov, takéto foto ma potesilo, kràsne pripomenutie, dakujem :)))

Anonymný povedal(a)...

Pekne zabery...

Ave

pepe povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Anonymný povedal(a)...

velmi malo ludi si ceni krasy svojej vlasti.tie zabery ktore si urobila ty su naozaj pekne a vidno,ze nepatris medzi tych o ktorych som vravel.

Anonymný povedal(a)...

femma, mať tu takto kus domova je super, vďaka :)